.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با بیماری های آقای وزیر آشنا شوید!
وزیری که از کارگری به استاد دانشگاهی و بعد به وزارت رسیده است امروز از انواع بیماری‌ها و ناراحتی‌های جسمی و روحی‌اش می‌نالد، ولی با این وجود همچنان نصف شب‌ها پایان‌نامه می‌خواند و کتاب می‌نویسد.

 شمال نیوز: علی ربیعی؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت یازدهم را کافیست این روزها ببینی، وزیری که به مانند اکثر وزرای کابینه اضافه وزن دارد، چهره‌اش هم نشان از خستگی و حتی بیماری می‌دهد، شواهد آن هم زمانی بیشتر معلوم می‌شود که وقتی در یکی از همایش‌ها از وی درباره برخی موضوعات می‌خواهی مصاحبه بگیری روبهت می‌کند و می‌گویید: «فلانی الان آماگی ندارم، جان خودم آمادگی ندارم».
 
وقتی هم از گرفتاری‌ها و کمبود وقتش می‌پرسی که باعث شده کمتر به رسانه‌ها پاسخگو شود، عنوان می‌کند: «7 صبح از خانه میام بیرون و یک شب هم بر می‌گردم».
 
از او درباره بیماری‌هایش هم می‌پرسی که با صحه گذاشتن بر بیماری‌های که دارد، می‌گوید: ناراحتی گوارشی دارم، مهره شکسته کمرم هم از قدیم و در حوادث کردستان برام یادگاری مانده، و گاهی فشار زیادی بهم می‌آرود، مجموعه این مشکلات است، البته اعصاب هم باید بهش اضافه کرد، از صبح تا شب خستگی دیگر اجازه نمی‌دهد ورزش کنم و حتی استخر هم نمی‌توانم بروم.
 
ربیعی درباره مقدار مطالعاتش در دوران وزارت هم عنوان می‌کند: باور کنید در بحث مطالعات از ذخیره‌ها استفاده می‌کنم، چون چند پایان‌نامه داشتم و شب‌ها از ساعت 12 شب تا 2 صبح آنها را مطالعه می‌کنم، تا به روز شوم.
 
وی در پاسخ به این مسئله که در مدت مسئولیت خود در وزارت تعاون، کار و رفا اجتماعی چه تعداد کتاب مطالعه کردید؟ می‌گوید: من کتاب را رها نکردم، بلکه یک کتاب را تمام کردم و می‌خواهم چاپ کنم که نام آن «سیاست‌های رفاهی» است، در هدفمندی و رفاه که مسئولیت گرفتم، این کتاب را هم نوشتم.(با خنده)
 
وزیر تعاون، کار و رفا اجتماعی درباره تعداد کتاب‌های منتشره شده از خود نیز بیان می‌کند: تاکنون 8 کتاب نوشتم، کتاب‌هایم نیز به چاپ هفتم و هشتم رسیده است. مثلاً کتاب "زنده باد فساد" به چاپ هفتم رسیده است، کتاب "مطالعات امنیت ملی" به چاپ پنجم رسیده است و کتاب "معمای دولت مدنی" نیز به چاپ دوم رسیده است. همچنین کتاب "مدیریت بحران و ریسک" نیز به چاپ دوم رسیده است که مرجع درسی در دانشگاه پیام نور شده است.
منبع: تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 شهريور 1394
یکی ازوزرای خوب وعزیزدولت خدانگهداش باد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.